Úvod » Pokladní software Conto » Conto server - modul API Qerko prodloužení licence
Prodloužení licence pro užívání modulu API Qerko o jeden měsíc je za 254kč
Během aktivní licence má zákazník nárok na všechny aktualizace Conta, které během tohoto období vyjdou.
Prodloužení je možné zakoupit pouze na 12 měsíců ve výhodnějším balíčku
Pro používání služby Qerko je třeba před tím pořídit modul API Qerko zde.
Rozšiřující modul pro Conto server API Qerko umožňující objednávání jídel a platbu účtu zákazníky přímo na svém mobilu pomocí aplikace Qerko.
V ceně je zahrnuta licence na užívání modulu API Qerko po dobu 12 měsíců.
Během aktivní licence má zákazník nárok na všechny aktualizace Conta, které během tohoto období vyjdou.
Vyžaduje Conto verze min. 5.1.0.0 a moduly restaurační funkce a síťová verze.
Licence je platná jeden rok od pořízení.
Modul umožňuje:
Qerko je unikátní služba, která vám umožní poznat lépe vaše zákazníky a zůstat s nimi v kontaktu, i když u vás zrovna nesedí. Od snadného placení pomocí QR kódu přes automatizovaný věrnostní program až po marketingovou a komunikační platformu pro cílené kampaně na vaše zákazníky. |
Známe dobře situaci, kdy má restaurace plno, obzvláště přes obědy, a obsluha nestíhá rozpočítávat hostům účty a ti musí čekat na placení často dlouhé minuty.
Tato situace není ideální ani pro hosty, ani pro obsluhu a restauraci, která přichází o peníze, protože nestíhá odbavit více hostů.
Proto na trh přichází aplikace Qerko, která tento problém řeší: Aplikace umožní rozdělení a platbu účtu zákazníkem přímo u stolu, bez asistence obsluhy. Qerko je napojeno přímo na pokladní systém.
Zákazník přijde do restaurace, posadí se, objedná si jídlo a pití (u číšníka, nebo z aplikace Qerko ve svém telefonu) a obsluha mu ho přinese.
Pokud využije objednávku z aplikace, nemusí čekat až mu číšník přinese jídelní lístek (který měly před ním v ruce desítky lidí),
ale v aplikaci naskenuje QR kód na stole a hned vidí menu restaurace včetně obrázků jídel a doplňujícího textu.
Objednání je tak rychlejší a hygieničtější.
Ve chvíli, kdy chce zákazník platit, stačí v aplikaci zvolit, zda chce zaplatit celý stůl nebo jen vybrané položky, zvolí,
zda chce obsluhu odměnit spropitným (standardně je přednastaveno ve výši 10% a spokojený zákazník nemá důvod ho snižovat)
a provede platbu aplikací. Obratem mu do e-mailu a aplikace doskočí účtenka a on může spokojeně odejít.
Po provedení platby může zákazník Vaši restauraci ohodnotit (pomocí hvězdiček i slovně)
a vy tak máte okamžitý přehled co se Vašim hostům líbí nebo nelíbí.