Po přidání vybraného zboží do košíku, zvolte preferovaného dopravce a způsob platby.
Zboží vám můžeme zaslat z našeho skladu buď prostřednictvím Zásilkovny, České pošty nebo PPL.
V případě, že si objednáváte naše zboží nad váhové limity přepravce,
pošleme zásilku jiným vhodným dopravcem.
Cena za dopravu zůstane samozřejmě beze změny, tak jak jste si ji objednali a potvrdili v objednávce.
Pokud vlastníte slevový kupón na náš sortiment, vyplňte jej v následujícím kroku - v sekci,
kde zadáváte své fakturační a dodací údaje.
Pokud jste zvolili platbu kartou, budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu GoPay,
kde zadáte potřebné identifikační údaje. Zaplatit můžete platební kartou Visa / Mastercard,
nebo pomocí online platebního příkazu z vaší banky. O úspěšnosti platby budete ihned informováni.
Po uskutečnění platby budete přesměrováni zpět do našeho e-shopu, kde vám potvrdíme, že vše proběhlo v pořádku.
Následně vám zašleme emailem zprávu, že jsme objednávku přijali.
V případě, že máme na skladě dostatečné množství objednaného zboží a vy jste objednávku dokončili do 12:00 hodin,
s radostí vám garantujeme, že vám zboží přijde již následující pracovní den. Samozřejmě, může se u dopravce stát cokoliv,
pokud by došlo ke zpoždění, bude vás dopravce informovat. Pokud objednáte zboží až odpoledne,
budeme ji expedovat až následující pracovní den a zásilka vám tedy přijde do 2 pracovních dnů.
Věříme, že zboží dorazí v pořádku a nepoškozené a budete si ho moci plnohodnotně užít a mít z něho radost.
Pokud by s dodaným zbožím bylo cokoliv v nepořádku, vstupte do sekce "Reklamace vadného zboží" nebo "Vrácení zboží".
Zde naleznete krátký kontaktní formulář, jehož vyplněním nás informujete, že je něco v nepořádku.
V co možná nejkratším čase vás budeme informovat,
jakým způsobem bude nejjednodušší danou situaci vyřešit k vaší plné spokojenosti.
Všechny ostatní potřebné informace naleznete v "Reklamačním řádu".
Děkujeme