Tel.: +420 776 040 951    Otevírací doba: 8:00 - 16:00

Eshop na nové platfomě.

Dne 6.12.2022 spouštíme eshop

na nové platformě

umožňujicí více možností

a přehlednější nákup.

Novinky

arr3Vítáme Vás na našem eshopuJsme specializovaný eshop pro prodej pokladen a vah pro Vaše podnikání....

Rádi Vám poradíme

Zdeněk Rajnoch
Nejedlého 381/9
Brno 635 00
tel: 776040951
napište nám

Zpracování objednávky
Zpracování objednávky

Po přidání vybraného zboží do košíku, zvolte preferovaného dopravce a způsob platby.

Zboží vám můžeme zaslat z našeho skladu buď prostřednictvím Zásilkovny, České pošty nebo PPL.

V případě, že si objednáváte naše zboží nad váhové limity přepravce

a například zvolíte jako preferovaného dopravce Českou poštu, budeme nuceni poslat zásilku přes PPL, nebo jiným vhodným dopravcem.

Je to z důvodu, že ČP nezasílá zásilky, které jsou umístěny na paletě a maximálně do váhy 50 kg.

Cena za dopravu zůstane samozřejmě beze změny, tak jak jste si ji objednali a potvrdili v objednávce.

Pokud vlastníte slevový kupón na náš sortiment, vyplňte jej v následujícím kroku - v sekci, kde zadáváte své fakturační a dodací údaje. 

Pokud jste zvolili platbu kartou, budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu GoPay,

kde zadáte potřebné identifikační údaje. Zaplatit můžete platební kartou Visa / Mastercard,

ebo pomocí online platebního příkazu z vaší banky. O úspěšnosti platby budete ihned informováni.

Po uskutečnění platby budete přesměrováni zpět do našeho e-shopu, kde vám potvrdíme, že vše proběhlo v pořádku.

Následně vám zašleme emailem zprávu, že jsme objednávku přijali.

V případě, že máme na skladě dostatečné množství objednaného zboží a vy jste objednávku dokončili do 12:00 hodin,

s radostí vám garantujeme, že vám zboží přijde již následující pracovní den. Samozřejmě, může se u dopravce stát cokoliv,

pokud by došlo ke zpoždění, bude vás dopravce informovat. Pokud objednáte zboží až odpoledne,

budeme ji expedovat až následující pracovní den a zásilka vám tedy přijde do 2 pracovních dnů.

Věříme, že zboží dorazí v pořádku a nepoškozené a budete si ho moci plnohodnotně užít a mít z něho radost.

Pokud by s dodaným zbožím bylo cokoliv v nepořádku, vstupte do sekce "Reklamace vadného zboží" nebo "Vrácení zboží".

Zde naleznete krátký kontaktní formulář, jehož vyplněním nás informujete, že je něco v nepořádku.

V co možná nejkratším čase vás budeme informovat, jakým způsobem bude nejjednodušší danou situaci vyřešit k vaší plné spokojenosti.

Všechny ostatní potřebné informace naleznete v "Reklamačním řádu".

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

NzE2NTJk